[https://www.youtube.com/watch?v=dVhpmz23n1s&ebc=ANyPxKq1seZxKBw73hV0hZjPXO0brvyKg6aZL77m5pgyQSkfLBB8r9spicKIjh-rhGDC5MvwFYnxqaJEnH-neGhoYabXCE19dA feridun düzağaç-beni bırakma..link]
cartel&karakan-cartel
kaç kere söyledik biz çocuk sanaa bir türlü kulak asmadın lafımızaa
of çok efsane şarkı değil mi?