Telefonu yıllardır sessiz de kullanmak.

Sevmedim, sevemedim... Mesaj atın, e-maille haberleşin hatta gelin mektuplaşalım ama aramayın!
Ben milletin aşk acını saatlerce dinleyerek neden radyasyona maruz kalayım ki. Msj atsınlar. canım isteyince dönerim.