Herkesin bir an önce batman\'in gelmesini beklediği ve bu yüzden eleştirilen dizidir.
Ancak bu dizide asıl konu sadece batman değil diğer bir çok kötü karakterin doğuşu ve gotham şehrinin yapısıdır.

Ana karakter jim gordon ve onun kötü karakterlerle mücadeleleri gayet güzel işlenmekte. İkinci sezonu özellikle daha da bir güzeldir.

Batman hayranları izlesin, izlettirsin.

Bu arada mr.nygma ve penguen karakterleri efsanedir.