Gotham city\'nin `Batman serisi` öncesindeki dönemini anlatan dizi. `Batman`\'in, `penguen`\'in, `joker`\'in vs. Doğuşunu anlatmaktadir. özellikle batman serisini sevenlerin begenecegi bir dizidir.
michael keaton yıllarından beri batmani sevenler için çok tatlı dizidir. penguen ve joker dışında mr.nygma , red hood , cat woman , firefly , zsas gibi karakterleri de görmek güzeldir.
Herkesin bir an önce batman\'in gelmesini beklediği ve bu yüzden eleştirilen dizidir.
Ancak bu dizide asıl konu sadece batman değil diğer bir çok kötü karakterin doğuşu ve gotham şehrinin yapısıdır.
Ana karakter jim gordon ve onun kötü karakterlerle mücadeleleri gayet güzel işlenmekte. İkinci sezonu özellikle daha da bir güzeldir.
Batman hayranları izlesin, izlettirsin.
Bu arada mr.nygma ve penguen karakterleri efsanedir.
Ancak bu dizide asıl konu sadece batman değil diğer bir çok kötü karakterin doğuşu ve gotham şehrinin yapısıdır.
Ana karakter jim gordon ve onun kötü karakterlerle mücadeleleri gayet güzel işlenmekte. İkinci sezonu özellikle daha da bir güzeldir.
Batman hayranları izlesin, izlettirsin.
Bu arada mr.nygma ve penguen karakterleri efsanedir.
(bkz: batman vs superman)
direkt olarak aklıma gelen filmdir. Gelecek kısmetse yakında.
bir de yarasa adamı hatırlatır bana. Her şey orada gerçekleşiyor gibime geliyor bazen..
direkt olarak aklıma gelen filmdir. Gelecek kısmetse yakında.
bir de yarasa adamı hatırlatır bana. Her şey orada gerçekleşiyor gibime geliyor bazen..
new york\'un diğer adıdır.